Foreningssoplysninger

Foreningens juridiske navn: Borgerforeningen i Gl. Rye

Selskabsform: Forening

CVR : 30840887

Officiel e-mail adresse: bogholderi@glrye.dk

Officiel hjemmeside: glrye.dk

Foreningens vedtægter: glrye.dk/foreninger/bof/vedtaegter

  1. Pris og betaling

    1. Det er en forudsætning for medlemskab af Borgerforeningen i Gl. Rye (herefter "foreningen"), at du tilmelder dig betaling via betalingskort, som er godkendt af foreningen og dennes leverandører.

    2. Foreningen benytter MobilePay til alle transaktioner. Alle transaktioner behandles krypteret, ingen kortdata er derfor synlige.

    3. Kvittering for betaling sendes på email. Når du tilmelder dig, accepterer du foreningens vilkår.

    4. Du stopper medlemskabet og den tilhørende kontingentbetaling ved at kontakte foreningen og eventuelt melde dig ud, se nærmere herom andetsteds på siden eller kontakt foreningen ved tvivl.

    5. Når du køber varer eller ydelser af foreningen via hjemmesiden, trækkes betaling med MobilePay.

    6. Når du anvender hjemmesiden til at betale for varer og ydelser m.m. fra foreningen, accepterer du, at foreningen administrerer din betaling på de vilkår og betingelser, der er angivet i handelsbetingelserne.

    7. Foreningen kan opkræve et gebyr i forbindelse med din betaling på hjemmesiden. Et eventuelt gebyr vil altid være angivet tydeligt alle steder, hvor en transaktion kan foretages samt fremgå tydeligt af alle priser nævnt på hjemmesiden. Endvidere vil et opkrævet gebyr fremgå af din kvittering.

    8. På hjemmesiden kan der som udgangspunkt betales MobilePay. Dette vil dog fremgå tydeligt flere steder på hjemmesiden.

    9. Betaling for ydelser såsom kontingent og holddeltagelse etc. sker forud. Varer købt i webshop betales først ved afsendelse eller udlevering af varen

    10. Alle priser nævnt på hjemmesiden er inklusive moms med mindre andet er nævnt

    11. Administration af dit medlemskab sker i ForeningsAdministrator, leveret af ForeningsAdministrator ApS (http://foreningsadministrator.dk)
       

  2. Løbende/automatisk træk

    1. Ved løbende/automatisk træk skal du i forbindelse med din første betaling godkende, at foreningen fremover må trække betalinger via MobilePay Subscriptions, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af foreningen.

    2. Beløbet du skal betale for medlemskabet af foreningen, trækkes automatisk via dit betalingskort.

    3. Du kan senest 10 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale.

    4. Ved løbende/automatisk trækning på betalingskort sker dette via MobilePay subscriptions og foreningen har derfor ingen kendskab til dit betalingskort.

  3. Fortrydelsesret

    1. Som udgangspunkt er der ingen fortrydelsesret på købte ydelser såsom kontingenter, holddeltagelse o.l. (se evt. “Lov om visse forbrugeraftaler § 18 stk. 12”) . I særlige tilfælde kan der træffes aftale om refundering ved fortrydelse med udbyderen af den pågældende ydelse. Det påhviler forbrugeren selv at kontakte foreningen, som leverer ydelsen, op til 14 dage efter købet har fundet sted i så fald.

    2. Har du købt en vare i webshoppen har du 14 dages fortrydelsesret, fortrydelsesretten gælder fra leveringstidspunktet. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten for en vare, skal varen returneres til den foreningen, som leverer varen, inden udløbet af fortrydelsesfristen.
       

  4. Ansvarsfraskrivelse

    1. ForeningsAdministrator ApS og foreningen er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder som er udenfor vores kontrol.

    2. ForeningsAdministrator ApS og foreningen kan i intet tilfælde gøres erstatningsansvarlig for anvendelsen af hjemmesiden.

    3. Der tages forbehold for taste- og prisfejl forkert angivet tidspunkter og lokationer.

    4. ForeningsAdministrator ApS og foreningen indestår ikke for, at hjemmesiden og de herpå tilgængeliggjorte annoncer af enhver art er fejlfrie, tilgængelige, rigtige, nøjagtige, pålidelige, opdaterede, sikre, leveres rettidigt eller kan anvendes til det angivne formål.

    5. Selvom man tilstræber at sikre, at oplysningerne på hjemmesiden er korrekte, lover vi ikke, at de er præcise eller fuldstændige. ForeningsAdministrator ApS og foreningen kan foretage ændringer i materialet på denne hjemmeside eller til de ydelser og priser, der er beskrevet, når som helst og uden varsel. Materialet på hjemmesiden kan være forældet, og ForeningsAdministrator ApS og foreningen forpligter sig ikke til at opdatere materialet.

    6. ForeningsAdministrator ApS og foreningen er således ikke erstatningsansvarlig for direkte tab, følgeskader, herunder driftstab, mistet avance og indirekte tab, som kunden, kundens aftagere/klienter/kunder eller tredjemand lider på grund af fejl ved en annoncetekst eller foto.

    7. Ethvert link til tredjeparts hjemmeside er uden ansvar for ForeningsAdministrator ApS og foreningen.

    8. ForeningsAdministrator ApS og foreningen påtager sig intet ansvar for eventuelle skader hos brugeren som følge af brug af vores leverandørers ydelser på hjemmesiden.

    9. Hvis du ønsker at reklamere på en ydelse eller service, skal du kontakte os.

    10. Du er ansvarlig for sikkerheden af det kodeord, du har brugt til at registrere dig på hjemmesiden. Medmindre ForeningsAdministrator ApS eller foreningen ved uagtsomhed videregiver dit kodeord til tredjemand, er ForeningsAdministrator ApS og foreningen ikke ansvarlig for uberettigede transaktioner, der indgås ved brug af dit navn og kodeord.
       

  5. Kundeservice

    1. Generelt vil vi så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din tilmelding/bestilling. Du kan kontakte os ved at klikke på kontakt eller vælge “Hjælp” eller en lignende knap eller ved at ringe til det eventuelle telefonnummer, der er anført på hjemmesiden.

    2. Spørgsmål til din tilmelding eller bestilling: Hvis du har andre problemer med din tilmelding eller bestilling, kan du kontakte os som beskrevet ovenfor, og vi vil forsøge at hjælpe dig

    3. Ændring eller annullering af din tilmelding eller bestilling: Hvis du ønsker at annullere eller ændre din tilmelding eller bestilling, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte os som beskrevet ovenfor. Der er dog ingen garanti for, at vi accepterer dine ønsker.

    4. Klager og feedback: Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af en ydelse eller den service, vi har leveret, kan du give feedback til os i form af anmeldelser, kommentarer og bedømmelser, som afspejler din oplevelse.

    5. Kompensation: Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten på en ydelse eller den service, som vi har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag i prisen eller en anden kompensation, skal du kontakte os som beskrevet ovenfor.
       

  6. Force majeure

    1. Vi er ikke ansvarlig for manglende eller forsinket opfyldelse af nogen af vores forpligtelser, som skyldes begivenheder uden for vores rimelige kontrol (Force majeure).

    2. Force majeure omfatter enhver handling, begivenhed, manglende begivenhed, undladelse eller ulykke uden for vores rimelige kontrol og omfatter især (uden begrænsning) følgende:

    3. strejke, lockout eller andre kollektive kampskridt

    4. civile uroligheder, oprør, invasion, terrorangreb eller trussel om terrorangreb, krig (uanset om den er erklæret eller ej) eller trussel om eller forberedelse til krig

    5. brand, eksplosion, uvejr, oversvømmelse, jordskælv, sammensynkning, epidemi eller anden naturkatastrofe

    6. umuliggørelse af brug af jernbaner, skibe, fly, biltransport eller andre offentlige eller private transportmidler

    7. umuliggørelse af brug af offentlige eller private telenetværk

    8. en regerings handlinger, dekreter, lovgivning, forordninger eller begrænsninger.

    9. Vores opfyldelse af en kontrakt anses for at være ophævet i den periode, Force majeure-begivenheden varer, og vi vil have udsættelse med opfyldelsen i en sådan periodes varighed. Vi vil gøre vores bedste for at bringe Force majeure-begivenheden til ophør eller finde en løsning, hvorved vores forpligtelser i henhold til kontrakten kan opfyldes på trods af Force majeure-begivenheden